|
| Autor | Zpráva |
|---|
Coconut THE FIRST ONE

Počet příspěvků: 5892 Vyznamenání: Umělec Věk: 21 Home Planet: Mars Rasa: Na'vi Film: The Thing Seriál: Futurama Reputace: 12
 | Předmět: Něco o Vás Thu Dec 04, 2008 10:23 am | |
| Tak mě je 17 {v květnu 18},studuju Střední odbornou školu multimediální a propagačn í tvorby a sem fanoušek všech Sci-fi. Škola je soukromá, takže mám dobrý známky kvůli školnýmu. Líbí se mi brunety  _________________ Childs: What do we do now? MacReady: Why don't we just wait here for a little while... see what happens...   Úspěšný maturant 2011 |
|
 | |
Darth Gryat V.I.P.

Počet příspěvků: 2278 Vyznamenání: Jedi Master Věk: 25 Home Planet: Tython Rasa: Miraluka Film: Avatar Seriál: Red Dwarf Reputace: 7
 | Předmět: Re: Něco o Vás Thu Dec 04, 2008 7:01 pm | |
| Věk: neznámý Škola: neznámá. Sci-fi: všechny kromě těch blbejch starejch kde jsou hovno efekty a nad lidma tam lítapapírový ufo na šňurce.... Známky:  Ženy: Tak pokud je hezká tak všechny  atd.... |
|
 | |
Capa Starface Moderátor

Počet příspěvků: 989 Věk: 17 Home Planet: Země Rasa: Replikant Film: Star Wars Seriál: Futurama Reputace: 14
 | Předmět: Re: Něco o Vás Thu Dec 04, 2008 7:10 pm | |
| No tak mě je ehm 13 miluji sw a všechny ostatní scifi mám rád ae i ostatní filmy |
|
 | |
Coconut THE FIRST ONE

Počet příspěvků: 5892 Vyznamenání: Umělec Věk: 21 Home Planet: Mars Rasa: Na'vi Film: The Thing Seriál: Futurama Reputace: 12
 | Předmět: Re: Něco o Vás Thu Dec 04, 2008 7:31 pm | |
| Gryat: Ty nevíš kolik ti je? Nevíš kolikrát si měl mega párty? Popřípadě se rozřízni a spočítej letokruhy  _________________ Childs: What do we do now? MacReady: Why don't we just wait here for a little while... see what happens...   Úspěšný maturant 2011 |
|
 | |
Xavier V.I.P.

Počet příspěvků: 580 Reputace: 3
 | Předmět: Re: Něco o Vás Thu Dec 04, 2008 7:37 pm | |
| Mě je 20; studuju:FEL; zájmy: sci-fi(hlavně knihy),PC games |
|
 | |
Coconut THE FIRST ONE